"" نمی توانم بخندم""
نویسنده :♥♥♥تمنا♥♥♥
تاریخ: 9 مرداد 1393 ساعت: 1:31

 

خسته ام از تظاهر به ایستادگی

از پنهان کردن زخم هایم

زور که نیست !

دیگر نمیتوانم بی دلیل بخندم و

با لبخندی مسخره وانمود کنم همه چیز رو به راه است....!............اصلأ دیگر ....

نمیخواهم که بخندم

میخواهم لج کنم ، با خودم ، با تو ، با همه ی دنیا...!

چقدر بگویم فردا روز دیگریست و امروز بیاید و مثل هر روز باشی....؟؟!

خسته ام .... از تو .... از خودم....از همه ی زندگی .....

میخواهم بکشم کنار ! از تو ... از خودم..... از همه ی زندگی .!

============================


پ.ن: ای کاش گفته بودی…

ای کاش گفته بودی که عاشق دیگری شده ای

من خودم عاشق بودم ...

.

.

درکت می کردم…!

========================


 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت11:57---29 آبان 1393
وبلاگت خیلی عالیه عزیزم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی در وبلاگم داشته باشین!!!
تازه ترین مطالب
نویسندگان
دوستان
ابزارک های وبلاگ
 RSS 

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 184
بازدید کل : 95173
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1



كد موس